google-site-verification=yJ7DW60oqTTD9Zy6_K4nM83Vj7mub8Mt0Bgshak6lRg

Аеродромна плита ПАГ-18

Оцінка: 1Оцінка: 2Оцінка: 3Оцінка: 4Оцінка: 5 3.00 / 5 (2)
Тип ПродуктуАеродромна плита
МаркаПАГ-18
Марка (скорочено)ПАГ-18
ГОСТ Серія25912.0-91
Довжина (L), мм6000
Ширина (В), мм2000
Висота (Н), мм180
Геометричний об'єм, м32.16
Об'єм бетону, м32.16
Клас бетонуB25
Маса, кг5400
Закладна 1Сетка С3 (4шт)
Закладна 2Сетка С4 (2шт)
Закладна 3Монтажно-стыковые изделия М3 (4шт)
Закладная 4Монтажно-стыковые изделия М4 (6шт)
Закладная 5Спираль (24шт)
Закладная 6Скоба К2 (18шт)

ПАГ-18 (плита аеродромна гладка) – найміцніша з числа дорожніх залізобетонних плит. Як правило, ПАГ-18 застосовується для створення міцних транспортних мереж.

На сьогоднішній день аеродромні плити використовуються не тільки на злітно-посадочних смугах, але і на промислових територіях або на дорогах, які мають щодня витримувати численний важкий транспорт. ПАГ виготовляють виключно з високоміцного матеріалу, так як і злітно-посадочні смуги, і міські дороги, і тимчасові дороги на територіях промислових підприємств повинні відрізнятися довговічністю і приймати величезні навантаження протягом багатьох років. Вибір залізобетонних доріг обумовлений і стійкістю бетону до різних кліматичних умов, ніби то сильні опади або низькі / високі температури.

Залізобетонні дорожні плити застосовуються при необхідності створити надійне і довговічне дорожнє полотно. Перевага на користь плит ПАГ означає легкий ремонт і зручне обслуговування доріг. Навіть плити колишнього вживання можуть похвалитися високою міцністю, так як плити ПАГ-18 зберігають свої властивості навіть після неодноразових застосувань.

Гофрована і шорстка поверхня плит забезпечує хороше зчеплення з колесами транспортних засобів.

Крім високої міцності, здатної витримати навіть зліт і посадку літака. Довговічність плити ПАГ характеризується і іншими достоїнствами, серед яких, безумовно, зручність монтажних робіт і обслуговування полотна.

Виробництво

ПАГ-18 виробляються як агрегатно-потоковим способом, так і касетним. Крім того, сьогодні зустрічається і виробництво за допомогою віброформи.

Зварні каркаси з арматури заливаються бетонною сумішшю і формуються, після чого висушують і пропарюють. Для витримування морозів в бетонну суміш додають спеціальні пластифікатори, що зберігають виріб від тріщин при температурах до -40̊С. Подальше об’єднання плит в транспортне полотно дозволяється завдяки монтажним петлям.

Стандарти

Норми для плит ПАГ-18 визначені ГОСТом 25912.0-91.

Плити виготовляються із добірного бетону і повинні мати певний запас міцності на випадок перевантажень. Для додаткової морозостійкості і вологонепроникності в бетонну суміш додаються спеціальні присадки.

Аеродромні плити мають уніфікований розмір і виробляються в прямокутній формі. Однак, відмінності можуть бути в товщині, про що говорять цифри в найменуванні виробу. Наприклад, ПАГ-18 означає, що товщина плити становить 180мм.

Основний типорозмір плити становить 6м x 2м.

Залізобетонна плита може не мати монтажних петель, якщо вона грає тимчасову роль. Для постійних доріг на плитах повинні бути присутні петлі.

ПАГ виготовляються з високоміцних важких марок бетону класів M300, M350 і M400, міцністю на стиск B25 і морозостійкістю F100 і F200. Товщина захисного шару бетону до арматури становить від 20мм. Армування плити відбувається за допомогою арматури зі сталі А-ІV, А-V і Ат-ІV діаметром до 12мм. Сталеві конструкції плити проходять обов’язкову протикорозійну обробку. Вага такої плити складає 5400кг.

Контроль якості

Плити проходять обов’язкові випробування на міцність, жорсткість, водонепроникність, стійкість до тріщин і морозів. Від якості виробництва плити залежить і швидкість споруди всього полотна.

Вироби піддаються обов’язковим контрольним навантаженням до 8800кгс. В результаті випробування плита не повинна мати новоутворених тріщин і будь-яких деформацій, а міцність повинна залишатися незмінною.

При перевірці якості виробу оцінюються його якість бетонної поверхні, що включає також глибину і чіткість рифлення. На поверхні плити повинні бути відсутніми раковини і напливи шириною від 15мм.

Маркування

При маркуванні виробу вказується його тип, товщина плити (см), а також тип арматури. Наприклад, ПАГ-18 AтІVС. «ПАГ» означає тип вироби (плита аеродромна гладка), «18» – це товщина (180мм), а «AтІVC» – клас арматури. На поверхню плити також виноситься марка, маса, дата виготовлення і штамп відділу технічного контролю.

У техпаспорті, що супроводжує партію виробів вказується: виробник, дата виготовлення, кількість виробів, марка бетону по міцності і його відпускна міцність, клас арматури, тип захисту проти корозії, показники водонепроникності бетону і стійкості до морозів.

Рекомендації зі зберігання та перевезення

Плити ПАГ-18 прийнято зберігати в штабелях до 2м у висоту, хоча висота може коливатися в залежності від маси плити. Перевозити вироби необхідно також в горизонтальному положенні, надійно їх зафіксувавши. У штабелях необхідно забезпечити наявність дерев’яних підкладок і прокладок.

25 000 м³
Використали Бетону
Власний автопарк, що складається з 30 машин
Виготовлення ЗВБ будь-якої складності
2 склади готової продукції для зручності самовивозу

ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

З понеділка по п'ятницю з 9:00 до 18:00
Кредитна лінія постійним клієнтам
Оплата можлива лише на банківський рахунок компанії