Як організувати доставку ЗБВ в дорожньому будівництві

30.07.2019

Проведення дорожньо-будівельних робіт за своєю технологією безпосередньо пов’язане з використанням виробів із залізобетону.

Із введенням нових вимог і удосконалення процесів, і технологій за європейськими стандартами, бетонні конструкції стали ще більш поширеними. Так, тепер за допомогою ЗБВ в дорожньому будівництві створюються:

  • тунельні проїзди і пішохідні переходи.
  • ділянки дорожнього покриття, на яких за технологією неможливо використовувати асфальтове полотно.
  • елементи дренажних і водопровідних конструкцій, розташованих під землею в районі дорожнього полотна.
  • інфраструктура доріг – зупинки громадського транспорту, огороджувальні і розділові споруди.

Серед різних виробів з армованого бетону в дорожньому будівництві найчастіше використовуються:

  • елементи дорожніх огороджень для магістралей і автошляхів;
  • опори дорожніх знаків;
  • вузли в конструкціях шумозахисних екранів;
  • дорожні плити різної конфігурації, в тому числі і плити для портових під’їздів, аеродромних смуг, збірні конструкції для дорожнього покриття в складних погодних або ландшафтних умовах.

Всі вони потрібні як для прокладки нових доріг, так і для відновлення вже наявного дорожнього полотна або елементів дорожньої інфраструктури. Для такого типу робіт іноді необхідно замовити ЗБВ в дуже великому обсязі і тоді виникає закономірне питання: а як організувати доставку і в цілому забезпечити об’єкт залізобетонними конструкціями своєчасно і в потрібному обсязі.

Доставка ЗБВ – як її правильно організувати при дорожньому будівництві

В силу великої ваги кожного конструктивного елементу із залізобетону, що використовується в дорожньому будівництві, необхідно точно спланувати, як організовувати доставку ЗБВ на локацію, на якій ведуться роботи. При цьому важливим питанням залишається ціна самих блоків і плит, а також доставки.

Кожен підрядник прагне знизити витрати на ремонт або будівництво, тому варто продумати кожен етап дорожніх робіт і постачання потрібними матеріалами до дрібниць. Є кілька підходів, які можна використовувати:

  • Вибір кожного виду ЗБВ у постачальників з найвигіднішою ціною – і замовлення їх окремо з доставкою ЗБВ на об’єкт. Такий варіант виправданий тільки, якщо всі виробничі цехи з відповідним вам асортиментом розташовані в безпосередній близькості до об’єкту, і ціна доставки кожної позиції не перекриває вигоду від ціни виробів. Також цей варіант має свої недоліки в силу того, що звести терміни доставки до єдиного оптимального логістичного рішення дуже складно.
  • Замовлення ЗБВ в одного постачальника з можливістю доставки і підвезення ЗБВ в потрібній кількості і асортименті при необхідності. Це кращий варіант, оскільки в такому випадку ви вирішуєте питання, де зберігати привезену продукцію. Досить узгодити з відділом продажів графік підвозу і асортимент ЗБВ, який вам потрібен на кожному етапі, і ви зможете налагодити роботу без простоїв і витрат на зберігання в постійному режимі.
  • Суміщені варіанти – коли основна маса ЗБВ замовляється у одного постачальника, і вся логістика планується під ці поставки, а вже відсутні позиції – у інших продавців. Але узгодити поступові і своєчасні поставки в таких варіантах набагато складніше.

Крім того, не всі виробництва можуть організувати доставку ЗБВ – наприклад, через недоступність транспортних засобів. У таких випадках потрібно передбачити можливості доставки своїм транспортом або найняти перевізників для цих цілей.

Якщо говорити в цілому, для успішного розрахунку витрат на логістику вам потрібно продумати наступні фактори:

  • вибрати перелік підприємств, що випускають потрібну ЗБВ-продукцію;
  • порівняти ціни та вибрати найбільш підходящі;
  • визначити вартість доставки по кожному з обраних постачальників;
  • уточнити можливість доставки і підвезення ЗБВ в поступовому режимі;
  • при відсутності такої можливості – організувати умови для зберігання поставлених залізобетонних виробів;
  • розпланувати графік поставок так, щоб кожен етап дорожнього будівництва був повністю забезпечений матеріалом;
  • узгодити графік з відділами продажів ваших постачальників;
  • укласти договір.

Таким чином, якщо ви хочете організувати дорожньо-будівельні роботи з мінімальними витратами на логістику, без істотних простоїв і необхідності вирішувати питання, де зберігати поставлену продукцію, і як діяти у форс-мажорних ситуаціях, краще вивчити ринок вітчизняних постачальників. Виберіть серед них одного великого виробника ЗБВ, що працює в регіоні планованих робіт, з яким і укладайте договір на поставки, а також плануйте зручний варіант логістики.

Поділитись в Facebook Поділитись в LinkedIn Зберегти в Pinterest