Дорожня плита ПДС 0,16х1,5х3

Тип ПродуктуДорожня плита
МаркаПДС 0,16х1,5х3
Марка (скорочено)ПДС 0,16х1,5х3
Довжина (L), мм3000
Ширина (В), мм1480
Висота (Н), мм160
Маса, кг1800

ПДС – це важкі масивні залізобетонні плити, з яких вимощують тимчасові дороги різної прохідності на території промислових зон. Вироби виготовляються із залізобетону так як автомобільним дорогам, вимощених з ПДС 0.16х1.5х3, належить приймати великі навантаження.

Переваги

Сьогодні плити ПДС є найбільш бажаною альтернативою асфальту для тимчасових автомобільних доріг на території промислових підприємств. Це пояснюється рядом переваг залізобетонного покриття над асфальтованим. Даються взнаки висока міцність і мінімальні вимоги до обслуговування – плити із залізобетону практично не потребують ремонту і здатні нести службу протягом сорока років і довше. Асфальтована дорога ж прослужить не довше десятка років.

Бетонні плити набагато легше укладати і обслуговувати. Відпадає необхідність в спеціальній техніці для укладання асфальту, до того ж, бетонні плити відразу ж готові до використання після установки. Крім того, бетон, армований зварними мережами з високоміцної сталі, що по праву вважається найміцнішим серед будматеріалів і йому не загрожує деформація під величезними масами автотранспорту. Бетонна поверхня здатна переносити практично будь-які погодно-температурні умови.

Величезною перевагою дороги з бетонних плит є і знижене споживання палива транспортних засобів, що рухаються по її поверхні. Це викликано, по-перше, міцністю плит, а по-друге, зчепленням, забезпечуване їх рифленою поверхнею, завдяки чому споживання палива знижується до 20%. Перевага плит ПДС має і екологічну сторону. Не тільки знижений витрата пального сприяє меншому забрудненню повітря, але і матеріал, з якого укладаються дороги.

Плити сумісні практично з будь-якими грунтовими умовами, а бетон виробляється з широкодоступного матеріалу – вапняку – в той час як в основі асфальту лежить нафта, запаси якої сильно обмежені.

Виробництво

Плита виготовляється шляхом з’єднання двох арматурних мереж у формі, яку заливають розчином бетону. За допомогою вібрацій суміш ущільнюється. Після цього розчин поміщається в термокамеру для прогріву. У структуру бетону додається щебінь з граніту або вапняку, щоб виріб прослужило набагато довше.

Верхня площина плити має гофровану поверхню, щоб забезпечити зчеплення з автомобільними колесами. Для досягнення такої поверхні бетон заливається в спеціальний піддон з ромбічним рифленням днища. При цьому глибина рифлення досягає від 1мм до 1,2 мм. Крім цього, бетонна поверхня ПДС проходить обробку капроновими щітками і брезентовою стрічкою для досягнення додаткової шорсткості.

Стандарти

Норми для плит ПДС 0.16х1.5х3 передбачені ГОСТом 13015.0. Оскільки на плитах лежить величезна відповідальність, передбачаються певні стандарти якості виробів. Зокрема, ПДС 0.16х1.5х3 виготовляються виключно з бетону важких марок із середньою щільністю. Розчин бетону містить знижену консистенцію цементу і води. Це потрібно для того, щоб посилити міцність бетону.

Бетон проходить обов’язкову обробку на водонепроникність і стійкість до мінусових температур. Армується плита за допомогою зварних мереж з високоміцної сталі. Дотримання правил не тільки посприяє довговічності плити, але і дозволить неодноразово використовувати її знову і знову без втрати якостей виробу. Як правило, на плитах присутні монтажні петлі, однак, іноді для монтажних робіт передбачаються спеціальні отвори замість петель.

Перевірка якості

На різних етапах виробництва залізобетонні вироби проходять обов’язкову перевірку різних параметрів. Серед параметрів, що контролюються: послідовність змішування компонентів, а також їх властивості (склад, температура, вологість і т.д.), якість суміші, відповідність закладних виробів і арматури, наявність потрібних добавок для досягнення бажаних показників, наявність монтажних петель або спеціальних пазів для безпетлевого монтажу.

На поверхні плити не допускаються деформації поверхні на зразок напливів глибиною і діаметром, що перевищують 15мм. Тріщини з шириною розкриття більше 0,1 мм вважаються дефектом. Геометричні виміри виробу повинні збігатися з проектними розрахунками.

Рекомендації щодо транспортування та зберігання

При зберіганні і перевезенні плити ПДС повинні перебувати в горизонтальному положенні. При цьому слід укладати вироби в штабелі висотою до 2м. Під нижній ряд штабелів повинні бути встановлені підкладки товщиною від 100 мм.

Дотримання всіх вимог з виробництва, транспортування та зберігання залізобетонних плит ПДС 0.16х1.5х3 забезпечує надійну їх службу протягом довгих десятиліть, а також комфорт пересування по їх поверхні транспортних засобів.

2500
Виробляємо 2500 лотків теплотрас на місяць
Власний автопарк, що складається з 30 машин
Виготовлення ЗБВ будь-якої складності
2 склади готової продукції, для зручності самовивозу

ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

Щоденно з 9:00 до 21:00
Комплектація замовлення за 1 день!
Кредитна лінія постійним клієнтам
Можлива оплата карткою, також готівкові платежі у офісі та на складах компанії